GUNA PELARIS UNTUK LARISKAN PERNIAGAAN

assalamualaikum..
Pelaris??? ada lagi zaman sekarang ni... pelaris ni selalu digunakan oleh orang yang nak berniaga .. kedai makan.. kedai baju.. apa apa saje.. tujuan diorang ni untuk cuma untuk mendapat keuntungan yang lebih dengan bantuan jin... *tak baik*


*gambar hiasan*
Cara Mengenali Perniagaan Yang Menggunakan Pelaris :-

Cara mudahnya nak tahu kedai itu ada pelaris (Khadam jin), baca Ayat Qursi 3kali di luar dari kedai. Sebaiknya semasa dalam kereta. Kemudian buka tingkap dan tiup 7x ke arah kedai. Tak perlulah tiup macam bomoh puh kiri puh kanan.he..he.. Tiup perlahan-lahan sampai habis nafas.
(mcm Ustaz Ismail Kamus ajar)

Sekiranya ada pelaris di kedai tersebut, “khadam” tu akan marah dan kita akan rasa seperti satu angin menerpa ke muka kita. Kalau dah macam tu, eloklah kita jangan makan dikedai tersebut.

Beberapa cara di bawah bolehlah diamalkan untuk mengelak sihir :-

1) Al-Fatihah.

2) Membaca tiga surah terakhir atau 3 Qul setiap hari.

Ia berdasarkan hadith yang bermaksud :-

" Baginda S.A.W telah berkata kepadaku : “Bacalah Qul Huwa Allahu Ahad” (al-ikhlas) dan (surah an-Nas) dan (surah al-falaq) sebanyak 3 kali ketika pagi dan petang, ia mampu mencukupkan ( mengelakkan ) kamu dari segala sesuatu.( HR At-Tirmidzi )


tak elok sebenarnya... syirik.. islam sendiri ada cara sendiri untuk laris kan perniagaan...
iaitu?? doa pelaris.. 


untuk lariskan perniagaan.. insyaallah... dengan doa.. usaha.. iltizam.. dan tawakal.. mesti seseorang tu akan dapat berjaya dalam bidang masing masing tanpa bantuan jin.. atau iblis.. laknatullah.. 
wallahuallam..

credit to : WUJUD
note: kat blog pun ada orang jual/ajar ilmu pelaris on9.. pengasih pun ada dasyat... haa... tak percaya terjah ni.. raja pengasih .. macam macam 

2 comments:

CikAnyss' :O said...

saya folo ni ye ..
hehe

jom join
http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2012/01/segmen-saya-tersenarai-dalam-1000-blog_08.html

NURFERL said...

tq.. :)

Bookmark |